Auralaiset yritykset rekrytoivat kesätyöntekijöitä sosiaalisen median kampanjalla

0

AURA. Töihin maalle -hanke julkaisee tiistaina 28.3. kello 10 Instagramissa, Facebookissa ja TikTokissa rekryvideoita auralaisista yrityksistä.

Hyväntuuliset videot kertovat yritysten rektytointitarpeista, tarjolla olevien tehtävien työnkuvasta sekä siitä, miten töitä haetaan. Mukana kampanjassa ovat Auran S-market, Saneeraus Joutsimies, Aurajoki Oy sekä Jymy-jäätelö.

Sosiaalisessa mediassa toteutettavan kampanjan tavoitteena on tavoittaa nuoria aikuisia perinteisestä työnhausta poikkeavalla tavalla. Kampanja on suunnattu erityisesti 18–35-vuotiaille, mutta työtä ovat tervetulleita hakemaan muutkin.

Auranmaalla alkoi vuoden alussa vuoden mittainen Töihin maalle -hanke, jonka tavoitteena on päivittää Auranmaan brändiä tähän päivään, luoda mahdollisuuksia yrityksien väliselle yhteistyölle sekä löytää työntekijöitä alueen yrityksiin. Hankkeessa mukana ovat Pöytyä, Aura, Koski, Marttila ja Oripää. Hankkeen rahoittaa Varsinais-Suomen liitto.

Hankkeella on sosiaalisen median kanavat, joissa pääsee seuraamaan muiden alueen yritysten ja ihmisten pöhinää, kuulee yrityksien rekrytarpeista sekä pysyy kärryillä hankkeen jokaisesta käänteestä. Kanavina toimivat Facebookissa Töihin maalle, Instagramissa @toihinmaalle ja Tiktokissa @toihinmaalle.