Elinvoimafoorumista haetaan puhtia Auranmaan aluebrändiin ja elinvoimaan

0

AURANMAA. Auranmaan Nuorkauppakamari järjestää lauantaina 29.4. Elinvoimafoorumin, jonka teemana on vahva aluebrändi. Foorumissa pohditaan, miten kunnat ja alueella toimivat yritykset ja yhteisöt voisivat yhdessä rakentaa molempien tunnettavuutta lisäävää brändimielikuvaa markkinoinnin keinoin. Samalla mietitään, kuinka yhteistyöllä voidaan edistää Auranmaan alueen elinvoimaa.

Tilaisuudessa esiintyy kaksi mielenkiintoista puhujaa. Ensimmäinen puhuja on Ulla Hakala, joka toimii markkinointiviestinnän ja brändien johtamisen asiantuntijana Turun yliopistossa. Hakalan esityksen aihe on: 1+1=3 – kunnan ja yritysten välisen yhteistyön hyödyt ja haasteet. Hakala pohtii, voiko paikkakuntaa brändätä, mikä on tehokkainta markkinointiviestintää ja miten meistä jokainen voi toimia oman paikkakuntansa brändilähettiläänä.

Toinen puhuja on Miko Heinilä, joka on Kyrö Distillery Companyn perustaja ja toimii tällä hetkellä yrityksen myyntijohtajana. Heinilä on myös vastikään perustetun Isonkyrön kehityksen hallituksen puheenjohtaja. Hän kertoo omassa puheenvuorossaan siitä, miten saunasta saadusta ideasta lähdettiin viemään Isoakyröä maailmalle.

Tilaisuuden tavoitteena on herättää huomiota yhteistyön merkitykseen sekä laittaa liikkeelle konkreettista tekemistä, jolla tuetaan seudun elinvoimaista elinkeinoelämää.

Foorumiin toivotaan mukaan niin yrittäjiä, elinkeinoelämän ja kolmannen sektorin edustajia kuin kuntien päättäjiäkin – kaikkia joita kiinnostaa Auranmaan alueen elinvoimaisuus.

 

Auranmaan Elinvoimafoorumi lauantaina 29.4. klo 10–14.15 Kyrön Kurkisalissa. Tilaisuuteen on vapaa pääsy, mutta järjestäjät toivovat ilmoittautumista väliaikatarjoilun varmistamiseksi 27.4. mennessä https://www.lyyti.in/elinvoimafoorumi